Ασκήσεις για δυνατές και καλλίγραμμες γάμπες!

Πηγή: tlife.gr

tlife cover

 

ΠΡΩΤΗ ΑΣΚΗΣΗ – ΖΕΣΤΑΜΑ

Καθισμένη, έχεις το δεξί πόδι τεντωμένο και το αριστερό λυγισμένο να κοιτάει προς τα μέσα. Το πέλμα του δεξιού ποδιού είναι τεντωμένο και σηκωμένο. Με το δεξί σου χέρι ασκείς πίεση στις μύτες.

tlife 1

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 1

Καθισμένη στα γόνατα, έχεις τα πέλματα τεντωμένα και οι μύτες ακουμπούν στο έδαφος. Τα χέρια τεντωμένα, στηρίζονται στο έδαφος και αυτά.

tlife 2

ΑΣΚΗΣΗ 1 – ΘΕΣΗ 2

Από την ίδια θέση σηκώνεις τα πόδια με τις μύτες να στηρίζονται στο έδαφος. Πρόσεξε όμως η περιφέρεια να είναι ανορθωμένη και η κοιλιά να μην πέφτει!

tlife 3

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 1

Καθισμένη με τεντωμένα τα πόδια, έχεις τα πέλματα σηκωμένα. Οι μύτες είναι και αυτές τεντωμένες. Το στήθος ανοιχτό μπροστά. Τα χέρια σου στηρίζονται στο έδαφος με τις παλάμες να κοιτούν προς τα μέσα.

tlife 4

ΑΣΚΗΣΗ 2 – ΘΕΣΗ 2

Από την ίδια θέση κατεβάζεις τα πέλματα των ποδιών με τις μύτες να πιέζονται προς τα μέσα.

tlife 5

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 1

Τα πόδια ανοιχτά και λυγισμένα. Ο κορμός είναι ίσιος και το αριστερό πόδι πατάει στο έδαφος. Οι μύτες του δεξιού ποδιού είναι σηκωμένες.

tliife 6

ΑΣΚΗΣΗ 3 – ΘΕΣΗ 2

Επαναλαμβάνεις το ίδιο και για το αριστερό πόδι.

tlfe 7

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 1

Σε όρθια θέση, έχεις το αριστερό πόδι λυγισμένο να πατά στο έδαφος. Το δεξί είναι ελαφρώς σηκωμένο και τεντωμένο με φορά προς τα πίσω. Τα χέρια στην ίδια ευθεία με τους ώμους τεντωμένα.

tlife 8

ΑΣΚΗΣΗ 4 – ΘΕΣΗ 2

Από την ίδια θέση σηκώνεσαι στις μύτες του αριστερού ποδιού. Σηκώνεις λίγο ακόμα το δεξί πόδι.

tlfe 9

mandy
Ετικέτες: , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.