Ready For Summer! Η Μάντη Περσάκη σου παρουσιάζει τις ασκήσεις της πρώτης εβδομάδας

Ένα πρόγραμμα γυμναστικής για το καλοκαίρι! Αφιέρωσε 12 λεπτά σε μια εξάσκηση για όλο το σώμα και αφού ολοκηρώσεις και τις τρεις εβδομάδες του προγράμματος, θα δεις διαφορά τόσο σε πόντους όσο και σε κιλά. Η Μάντη Περσάκη έφτιαξε τις ασκήσεις που θα “απασχολήσουν” το σώμα σου για τρεις εβδομάδες και θα σε βοηθήσουν να σφίξεις τοπικά – γλουτούς, μηρούς, κοιλιά, χέρια και στήθος – και να δυναμώσεις συνολικά σε όλο το σώμα.

Ready For Summer! Η Μάντη Περσάκη σου παρουσιάζει τις ασκήσεις της πρώτης εβδομάδας

Ένα πρόγραμμα γυμναστικής για το καλοκαίρι! Αφιέρωσε 12 λεπτά σε μιαεξάσκηση για όλο το σώμα και αφού ολοκηρώσεις και τις τρεις εβδομάδες του προγράμματος, θα δεις διαφορά τόσο σε πόντους όσο και σε κιλά. Η Μάντη Περσάκη έφτιαξε τις ασκήσεις που θα “απασχολήσουν” το σώμα σου για τρεις εβδομάδες και θα σε βοηθήσουν να σφίξεις τοπικά – γλουτούς, μηρούς, κοιλιά, χέρια και στήθος – και να δυναμώσεις συνολικά σε όλο το σώμα.

Βάλε το χρονόμετρο. Μπορεί οι ασκήσεις να σου φαίνονται σχετικά απλές, όμως η πρόκληση αυτή τη φορά δεν είναι μόνο στον τρόπο που θα εκτελέσεις τις ασκήσεις, αλλά και ο χρόνος. “Με την κυκλική προπόνηση, μας ενδιαφέρει να καταφέρεις να κάνεις όλες τις ασκήσεις χωρίς διάλειμμα για 12 λεπτά” αναφέρει η Μάντη. “Ο ρυθμός και οι επαναλήψεις που θα κάνεις μπορούν να διαφέρουν ανάλογα με την φυσική σου κατάσταση. Αρκεί να μην σταματήσεις για 12 λεπτά”.

Ακολούθησε το σετ ασκήσεων της πρώτης εβδομάδας. Για να προχωρήσεις στις επόμενες ασκήσεις κάνε κλικ εδώ

Συνδύασε τις ασκήσεις με το πρόγραμμα διατροφής τριών εβδομάδων του Κλινικού Διαιτολόγου Διατροφολόγου Δημήτρη Γρηγοράκη και κάνε το αδυνάτισμα παιχνίδι. Βρες τα διαιτολόγια εδώ

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις;
Ξεκίνα και τελείωσε την εξάσκηση σου με μια διατατική άσκηση. Έτσι θα “μαλακώσεις” τους μύες σου για να ξεκινήσεις γυμναστική και στο τέλος θα αποβάλεις την ένταση.

– Μέτρησε 12 λεπτά από τη στιγμή που θα ξεκινήσεις την πρώτη άσκηση

– Εκτέλεσε κάθε άσκηση για 1′ λεπτό και χωρίς διακοπή προχώρησε στην επόμενη

– Κάνε 4 σετ, επανάλαβε δηλαδή 4 φορές κάθε άσκηση για 1′ λεπτό

[slideshow id=mandy_tlife_readyforsummer2 w=300 h=300]

Credits
Φωτογράφηση: Χρήστος Κέδρας

 

Δημοσιεύτηκε στις 29.05.2013 στο www.tlife.gr

mandy
Ετικέτες: , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.