Βασικές ασκήσεις Pilates για ενδυνάμωση των μυών.

Πηγή: mednutrition.gr

1η άσκηση

Στήριξη σε παλάμες και γόνατα. Δημιουργώ μια μικρή λόρδωση στον κορμό και στη συνέχεια μια μικρή κύφωση, ενεργοποιώντας όλο το κέντρο μας. Επαναλαμβάνω 1΄

ned-1.jpg

2η άσκηση

Στήριξη σε παλάμεςπαλάμες ώμοι στην ίδια ευθεία . Σταθερά λυγισμένα τα πόδια τα γόνατα βρίσκονται λίγο πιο πάνω από το έδαφος. Μένουμε ισομετρικά σε αυτή τη θέση για 30″ εώς 1΄

ned-2.jpg

3η άσκηση

Ξαπλώνουμε στο στρώμα μας , διατηρούμε κάτω το κεφάλι και κάτω τα χέρια . Το ένα πόδι πατάει στο έδαφος το άλλο είναι τεντωμένο ψηλά, η ποδοκνημική καλό είναι να βρίσκεται σε κάμψη. Ανεβοκατεβάζω τη λεκάνη εκπνέοντας στο ανέβασμα. 1΄ στο κάθε πόδι.

ned-3.jpg

4η άσκηση ( αυτή η άσκηση χρησιμοποιείται για αποθεραπεία)

Μένω ξαπλωμένος στο στρώμα, με το κεφάλι κάτω, ενώνω πατούσες και τραβάω κοντά στο σώμα. 1΄

ned-4.jpg

mandy
Ετικέτες: , , , , , ,

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται.